Image result for instagram


شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی حال حاضر و همچنین محبوب ترین آنها می باشد که بستر بزرگی برای تبلیغ کسب و کارها و جذب دنبال کندگان برای افراد و شرکت ها است. اما چگونه باید فالوورها و دنبال کنندگان خودمان را بالا ببریم؟ همیشه برای دیده شدن باید هزینه کرد و هزینه تبلیغات در  پیج های بزرگتر هزینه بر و در بسیاری از مواقع نتیجه مورد دلخواه را به دنبال نخواهد داشت.


  اینستاجو چیست؟

Image result for ‫اینستاجو‬‎

اینستاجو، یک ربات هوشمند اینستاگرام است که شما می توانید با اتصال صفحه اینستاگرام خودتان به ربات و تعیین صفحه، منطقه و یا هشتگ و یا ترکیبی از آنها بعنوان منبع جستجوی فالوور، برای صفحه خود اقدام کنید تا ربات به صورت شبانه روزی به تبلیغ صفحه اینستاگرام شما بپردازد. منظور از تبلیغ به معنی این است که ربات بصورت ۲۴ ساعته بجای شما اقدام به فالو و لایک کردن کاربران هدف می کند که نتیجه آن جذب فالوورهای واقعی است. پس طبیعتاً به طور دائم مطالبتان را لایک میکنند و نظر مینویسند.

 

  • نکته دیگر اینکه شما با لایک کردن دیگران کسب درآمد هم میکنید…
  • برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


تحریریه معمار۹۸ – کسب و کار – اینستاجو






اینستاگرامx-افزایش فالوورx-راه های افزایش فالوور ایرانیx-ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرامx-دانلود رایگان برنامه افزایش اعضا اینستاگرامx-راه های جذب فالوور اینستاگرامx-روشهای تبلیغی افزایش فالوور اینستاگرامx-ربات افزایش اعضای اینستاگرامx-برنامه+دانلود ربات+کامپیوتر+اینستاگرامx-تلگرام+اینستاگرام+واتس آپ+گپ+ویسی پی+فیس نما